امروز پانزدهم تیرماه ۹۷ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد از نمایشگاه بینالمللی بازی تهران TGC 2018 بازدید کرد و با بازیسازان و غرفهداران گفتگو کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسوولیت حوزه بازیهای رایانهای برعهده بنیاد ملی بازیهای رایانهای که وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است. با این حال برنامههایی برای هماهنگی بیشتر با وزارتخانههای مختلف در این حوزه داریم.
صالحی در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری یک نمایشگاه عمومی در کنار رویداد TGC وجود دارد گفت: هدفگذاری TGC انتقال و تبادل دانش و فرصتسازی برای حضور بازیهای ایرانی در بازارهای خارجی است. این رویداد هنوز نوپا محسوب میشود و باید برای تکامل و تقویت آن با همراهی فعالان این حوزه، کار کارشناسی صورت گیرد. ما نیز حتما نظر بازیسازان را در این خصوص جویا میشویم.
وی با بیان این که برای رشد صنعت بازیسازی نیازمند فعالیت و همراهی و هماهنگی همه بازیگران این عرصه هستیم گفت: با این حال هر رویدادی با یک هدف مشخص تعریف میشود و با توجه به این هدف ممکن است شاهد حضور یک مجموعه در یک رویداد باشیم یا نه. اما این موضوع نافی ارزشها و تلاشهای آن مجموعه در صنعت بازیهای رایانهای نیست.
صالحی در پاسخ به اثر تحریمها بر TGC گفت: هنوز خیلی از مسایل در حد گمانهزنی است. با این حال ما تلاش میکنیم از رویداد TGC صیانت کرده تا حداقل ضربه احتمالی را ببیند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که دو حوزه تبلیغات و رسانه باید به کمک صنعت بازی بیایند گفت: خوشبختانه در TGC دیدم که چند مجموعه در حوزه تبلیغات در این صنعت فعال شدهاند که میتوانند کمک زیادی به بازیسازان انجام دهند.
وی ادامه داد:
رسانههای عمومی از جمله صدا و سیما هنوز به طور جدی به بازیهای رایانهای توجه نکردهاند که امیدواریم فعال شوند. درباره رسانههای تخصصی نیز این رسانهها باید تقویت شود و در این راه میتوان انتظار داشت مذاکراتی میان بنیاد ملی بازیها و معاونت مطبوعاتی شکل بگیرد.
15 تیر 1397مطالب مکمل
اصول گیمیفیکیشن , اقای گیمیفیکیشن , اموزش گیمیفیکیشن , انجمن گیمیفیکیشن ایران , انواع گیمیفیکیشن , اهمیت گیمیفیکیشن , ایده های گیمیفیکیشن , ایران گیمیفیکیشن , بازاریابی گیمیفیکیشن , بازاریابی گیمیفیکیشن , بازی گیمیفیکیشن , برنامه گیمیفیکیشن , بوم گیمیفیکیشن , تئوری گیمیفیکیشن , تاریخچه گیمیفیکیشن , تعریف گیمیفیکیشن , تکنیک های گیمیفیکیشن , تکنیک گیمیفیکیشن , حمید فدایی گیمیفیکیشن , خدمات گیمیفیکیشن , دانشگاه تهران گیمیفیکیشن , راهکار گیمیفیکیشن , روانشناسی گیمیفیکیشن , سمینار گیمیفیکیشن , سیستم گیمیفیکیشن , شرکت های گیمیفیکیشن , شرکت گیمیفیکیشن , طراحی گیمیفیکیشن , علم گیمیفیکیشن , عناصر گیمیفیکیشن , عکس گیمیفیکیشن , فدایی گیمیفیکیشن , فروش گیمیفیکیشن , فنون گیمیفیکیشن , قانون گیمیفیکیشن , مثال های گیمیفیکیشن , مزایای گیمیفیکیشن , مستر گیمیفیکیشن , معادل فارسی گیمیفیکیشن , معنای گیمیفیکیشن , معنی واژه گیمیفیکیشن , معنی گیمیفیکیشن , مفهوم گیمیفیکیشن , مقالات گیمیفیکیشن , مقاله های گیمیفیکیشن , مقاله گیمیفیکیشن در آموزش , نقد گیمیفیکیشن , نمودار گیمیفیکیشن , نمونه های گیمیفیکیشن در آموزش , نمونه های گیمیفیکیشن , نمونه گیمیفیکیشن در ایران , نمونه گیمیفیکیشن , هدف گیمیفیکیشن , همایش گیمیفیکیشن , ویژگی های گیمیفیکیشن , پاورپوینت گیمیفیکیشن , پایان نامه گیمیفیکیشن , پرسشنامه گیمیفیکیشن , پروژه گیمیفیکیشن , کاربردهای گیمیفیکیشن , کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش , کاربرد گیمیفیکیشن در صنعت بانکداری , کاربرد گیمیفیکیشن در کسب و کار , کاربرد گیمیفیکیشن چیست , کاربرد گیمیفیکیشن , کارگاه گیمیفیکیشن , کتاب طراحی گیمیفیکیشن , کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار , گیمیفیکیشن اجتماعی , گیمیفیکیشن از آشنایی تا طراحی , گیمیفیکیشن ایرانی , گیمیفیکیشن بازاریابی , گیمیفیکیشن بانک رفاه , گیمیفیکیشن به زبان ساده , گیمیفیکیشن تهران , گیمیفیکیشن در آموزش , گیمیفیکیشن در ایران , گیمیفیکیشن در اینستاگرام , گیمیفیکیشن در بازاریابی , گیمیفیکیشن در سلامت , گیمیفیکیشن در فرهنگ سازی , گیمیفیکیشن در فروش , گیمیفیکیشن در کسب و کار , گیمیفیکیشن در گردشگری , گیمیفیکیشن رفاه , گیمیفیکیشن سازمانی , گیمیفیکیشن سلامت , گیمیفیکیشن سینما , گیمیفیکیشن شعبانعلی , گیمیفیکیشن مثال , گیمیفیکیشن مقاله , گیمیفیکیشن ویکی پدیا , گیمیفیکیشن ویکی , گیمیفیکیشن چیست , گیمیفیکیشن چیه , گیمیفیکیشن کتاب , گیمیفیکیشن کوکاکولا , گیمیفیکیشن یعنی چه , گیمیفیکیشن pdf ,